8 תשובות
זה "מרגיע" אותם
מסיח את דעתם מהכאב הנפשי באמצעות כאב פיזי
מסיח את דעתם מהכאב הנפשי באמצעות כאב פיזי
מעצבים על החיים
יש כל מיני סיבות
לשחרר כעס או עצב, כמו שאמרו בתגובה הראשונה הכאב הפיזי מסיח איתם מהכאב הנפשי, יש כאלה שטוענים שזה בשביל להרגיש שליטה על הכאב שלהם. אנשים שמגיעים למצב הזה פשוט חושבים שזו הדרך היחידה להרגיש טוב עם עצמם, האמת שרק אדם שהגיע למצב הזה באמת יכול להסביר את זה ולגרום לאחרים להבין את זה.
לשחרר כעס או עצב, כמו שאמרו בתגובה הראשונה הכאב הפיזי מסיח איתם מהכאב הנפשי, יש כאלה שטוענים שזה בשביל להרגיש שליטה על הכאב שלהם. אנשים שמגיעים למצב הזה פשוט חושבים שזו הדרך היחידה להרגיש טוב עם עצמם, האמת שרק אדם שהגיע למצב הזה באמת יכול להסביר את זה ולגרום לאחרים להבין את זה.
המון סיבות, השכיחה היא להעביר את הכאב הנפשי לכאב פיזי, או לנסות לסיים עם זה
אבל אני חושב שאין סיבה מוצדקת לעשות זאת לא משנה מה
אבל אני חושב שאין סיבה מוצדקת לעשות זאת לא משנה מה
להעביר את הכאב הנפשי לכאב פיזי
להעביר את הכאב הנפשי לכאב פיזי. אבל זה לא עוזר. הכאב הנפשי חוזר ברגע שהכאב הפיזי נחלש.
הכאב הפיזי מכפר על הכאב הנפשי
פשוט ממכר ודוחה שאף אחד לא יחשוב על זה!
פשוט ממכר ודוחה שאף אחד לא יחשוב על זה!
זה נותן משמעות. אתה מרגיש חזק ובשליטה. יש לך משהו ששמור איתך ושאתה אחראי עליו. זה נותן פורקן ורוגע לנפש. כמובן שזה מרגיש ככה רק שאתה נמצא במצב מסוים. למישהו שלא נמצא המצב הזה זה סתם כואב ומוזר.
באותו הנושא: