9 תשובות
יכול להיות הרפס זה לא כזה נורא, זה בא והולך זה יכול להיות גם חצקון
אנונימית
שואל השאלה:
ובקושי ענו לי.
אנונימית
זה לא הרפס, יותר בכיוון של יובש
זה שורף? מעקצץ? מגרד?
לי היה משהו כזה שממש נלחצתי שזה הרפס ובסוף זה היה עקיצת יתוש חח
אם זה לא שורף וכל זה אז נראה לי שזה לא הרפס
אם את מדברת על מה שמעל השפה האדום זה יובש, תמיד היה קורה לי בעונות המעבר.. שנאת חיי:)
זה לא נראה כמו הרפס, זה נראה כמו יובש..
תלכי לרופא כדי לבדוק ותקני משחה נגד יובש ( אם זה זה באמת )
שואל השאלה:
זה טיפה מגרד וזה קורה לי כל כמה זמן שזה מופיע פתאום.
זה לא נראה כמו הרפס?
אנונימית
לא זה לא הרפס הכל טוב תרגעי:)
זה בסהכ יובש, תקני משחה נגד יובש והכל יהיה טוב
לי זה תמיד היה קורה כשהייתי ממש ממש בלחץ או בעונות המעבר וזה באמת שנאת חיי וזה היה מגיע למצבים שכל העור מעל השפה היה פשוט אדום בטירוף, אבל עכשיו באמת זה לא קורה לי יותר מקווה שלא יקרה יותר, זה סוג של הרגל כזה שלא שמים לב אליו:)