4 תשובות
בגלל שהמינוסים והפלוסים הומצאו בשביל להסכים או לא להסכים עם דעה מסוימת
זה לא עניין של חוסר כבוד, זה עניין של הסכמה או אי הסכמה.
מסכימה איתך אבל בעיקרון זה לא שהם לא מכבדים את דעתך אלא לא בהכרח מסכימים איתה.. זו המטרה של מינוסים ופלוסים, להביע דעה
זה לא קשור לכבוד... זה עד כמה מסכימים עם הדעה...
אם יש תשובה עם הרבה מינוסים זה כנראה אומר שהרבה אנשים לא מסכימים עם אותה דעה, ולפי כמות המינוסים והפלוסים אפשר לראות כמה אנשים באתר חושבים בצורה דומה