2 תשובות
יש אתזה לחברה שלי וזה סתם המבנה של היד. כיאילו לי נראה שאם זה לא כואב לך או שאת לא זוכרת מקרה שגרם לשבר כנראה שזה לא שבר. אבל שוב, אני לא אורטופדית או משהו.
שואל השאלה:
יש לי את זה רק בשתי אצבעות (מאותו הסוג. האצבע אחרי האגודל) ביד שמאל וביד ימין
אני אנסה להוסיף תמונה
אנונימית
באותו הנושא: