2 תשובות
כנראה ממש קר לך. תחממי את עצמך איכשהו. עם בגד או כפפות או תדליקי מזגן או משהו
כמו התגובה שמעליי, כדאי שתחממי את המקום בו את נמצאת כרגע \ שתגרבי גרביים (עם צמר ממש יעזור)\ כפפות..
כנראה הגוף שלך סבל מקור יותר ממה שהוא רגיל.
באותו הנושא: