4 תשובות
לול כן.
וואי ככ.
ואחרי זה אני חושבת על דברים חכמים שיכלתי להגיד באותו הרגע
ואחרי זה אני חושבת על דברים חכמים שיכלתי להגיד באותו הרגע
משתדל שלא כי זה מרחיק אחרים ועלול לפגוע מאוד ברגשות של אחרים
עצם זה שאת מודעת לעצמך זה כבר "חצי רגל בפנים"
ככה שכל דבר שאת מוציאה מהפה תחשבי רגע לפני האם זה הדבר הנכון להגיד
כל טוב
עצם זה שאת מודעת לעצמך זה כבר "חצי רגל בפנים"
ככה שכל דבר שאת מוציאה מהפה תחשבי רגע לפני האם זה הדבר הנכון להגיד
כל טוב
כן ורוב הזמן אני בכלל לא שמה לב לזה וזה דפוק ואז אנשים אומרים לי כזה שמת לב שפגעת בי עכשיו? ואני באמת לא שמה לב לזה ואז אני מבקשת סליחה.. אנשים כבר התרגלו אליי למרות שאני בקושי מדברת עם אנשים..
אנונימית
באותו הנושא: