3 תשובות
זה לא כבד לך (הפין ההאשיכיים)
כשאתה משתין ומרזיק אותו זה נוח לך
אתה מרגיש שבא לך לבכות כי אתה גבר
מה אתה חושב על חד קרן ורוד
כשאתה משתין ומרזיק אותו זה נוח לך
אתה מרגיש שבא לך לבכות כי אתה גבר
מה אתה חושב על חד קרן ורוד
אנונימי
אם היה לך ציצי היית מתחרמן על עצמך?
אנונימי
אני פשוט שואלת גם אם זה חסר טקט לחלוטין
פשוט אני מוצאת את הזמן הנכון או נכנסת איכשהו לנושאים שקשורים לשאלה שאני רוצה לשאול ואז הופ אני מנחיתה עליו את השאלה בצורה קלילה ;)
פשוט אני מוצאת את הזמן הנכון או נכנסת איכשהו לנושאים שקשורים לשאלה שאני רוצה לשאול ואז הופ אני מנחיתה עליו את השאלה בצורה קלילה ;)
באותו הנושא: