התחברות
הרשמה
בשבע וחצי לקום לבצפר.. ללכת לישון?
27 באוקטובר 2017, 02:34
בוקר
עייפות
לילה
שעות שינה
4 תשובות
עדיף כן
H
Hawkeye
בטח
רק שים/י שעון מעורר שתתעורר/י בזמן
לילה טוב!
F
Frozen
כן
ס
סתם מישהי משועממת
יום שישי, לא ללכת...
מ
משתמש ותיק
באותו הנושא:
איך ללכת לישון ולא לקום?
אני עוד שעה צריכה לקום כי אני טסה, ללכת לישון או לא?
איך למצוא משהו שיגרום לי לקום שמחה בבוקר ושיגרום לי ללכת לישון בלילה שמחה?
אני צריך לקום בשש וחצי נראה לכם ללכת לישון או להישאר ער?
איך ללכת לישון במחזור ולא לקום מלאה בדם?
אני צריך לקום מחר ב7 אבל לא בא לי ללכת לישון עכשיו מתי ללכת לישון?
בת 14 ללכת לישון בעשר וחצי ולקום בשש וחצי מה אתם אומרים?
יש איזשהי דרך ללכת לישון ולא לקום?
אני צריכה לקום ב12 בלילה כי יש לי טיסה, באיזה שעה ללכת לישון?
עוד שעה וחצי אני צריכה לקום לבית ספר, ללכת לישון או שכבר עדיף שלא?
באיזה שעה כדאי ללכת לישון בשביל שיהיה לי קל לקום ב6:30?