2 תשובות
את ממש לא פחדנית וחסרת ביטחון, את מתרגשת ולחוצה כי אפעם לא עשית את זה.
את אולי חסרת ניסיון בתחום הזה, אני אומר שתשארי במגמה ותראי שבפעם הראשונה יהיו פאדיחות לכולם וגם בפעם השנייה אבל בפעם העשירית או העשרים הכל יזרום חלק. החששות מובנים לגמרי אבל לא הייתי מוותר על זה במקומך :)
דרך אגב, כל דבר שאת צריכה יכולה לפנות אליי בפרטי אשמח לעזור ^_^
שואל השאלה:
אתה הרגעת אותי כל כך תודה רבה לך
אנונימית