16 תשובות
שיש לי חבר מהאתר
אני אוהבת (גם) בנות.
שאין לי חברים
אנונימית
זה סוד... כדי שזה ישאר, זה למה לא מספרים על זה.
אנונימית
נראה לי שזה שיש לי קראש ומי זה..
כאילו רק 2 בני דודים שלי (שאנחנו בקשר ממש טוב) והבסטי יודעים.
שיש לי רעשים מוזרים מהבטן כמעט תמיד ואני מנסה להסוות את הרעש
יש מצב ibs אבל מתביישת אפילו לספר לרופא המשפחה ואני כבר סובלת מזה שנים
אני הומו
אגב לעולם לא תגלו מי אני
אנונימיץ תפוחים
יאו חחח כל פעם שראיתי את הכינוי אנונימיץ עניבים חשבתי שזה בת אמאלה חחח אופסי^
והסוד שלי זה שאולי אני גם נמשכת לבנות חח אבל אני לא ממש בטוחה לגבי הנטיות שלי*~*
אנונימית
אני בדיכאון
אנונימית
שאני תפו''א
זה כאילו דבר שאני שומרת אצלי, לא מספרת לאף אחד..
אני מרגישה נורא לבד למרות שיש לי המון "חברים"
אנונימית
עברתי דיכאון קליני שנה שעברה
אני סובלת מהפרעות חרדה אובססיביות
ההורים שלי התגרשו
היה לאמא שלי עובר שנפל
אני שרה מעולה
כמעט נאנסתי כשהייתי קטנה.
אני ברחתי ורצתי מהר כי כבר בגיל הזה קלטתי מה האדם הזה עושה לי. הוא היה השכן שלי פעם.
אף אחד לא יודע.
אנונימית
שחבר שלי שאנחנו שנה וחצי ביחד הכרתי אותו מהאתר.. אבל זה לא סוד כזה גדול פשוט לא ספרנו לאף אחד למרות שכולם מתעניינים רצח איך הכרנו כי הייתה לנו שנה של מלחמות אחד על השני והזוגיות שלנו ממש הדוקה
אנונימית
יש לי ocd..
אנונימית
אנונימית 2 תגובות מעליי כנל
אנונימית