התחברות הרשמה

ממש נורא שבאלי לפחות בשבועיים הקרובים להיות לבד בהפסקה בלי אף אחד? פשוט אין לי כוח לאחרים באמת

16 באוקטובר 2017, 10:13
בדידותמצב רוחהפסקות    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אני בת 17 וחצי וכבר הרבה זמן שבאלי קעקוע, אני כבר סגורה על הקעקוע שבאלי.
מה הדבר הכי נורא שקרה לכם השבוע?
חבר שלי בן 15 ואני 14 וחצי אנחנו ביחד שבוע, זה נורא שכבר שכבנו?
יש פה בנות שהרזו/התחטבו לפחות קצת (שראו לפחות קצת תוצאות) בשבועיים?
מחליק פעמיים בשבוע זה כל כך נורא?
עד כמה נורא לא לבוא שבוע לבית ספר?
אך אפשר להשמין בכל הגוף לפחות 8 ק"ג בשבוע?
אם אני אוכלת רק קצת ירקות/סלט במשך שבוע אני ארזה לפחות קילו/2?
המחזור הראשון שלי היה שבוע, והיתה זרימה די חלשה ואני עכשיו במחזור השני ביום השני למחזור, ויש זרימה חזקה, יהיה לי פחות משבוע לפחות?
אני אוכל להרזות ולקבל בטן שטוחה ולהתחטב (ברור שלא בהגזמה אבל קצת שיראו לפחות) בשבועיים, אם..:?
עשיתי קעקוע לפני שבוע רק כדי שהקראש שלי ישים לב אלי..: כמה זה נורא?