2 תשובות
את בול כמו מישהי שאני מכירה לא הבנתי את רוצה להשמין כי אמרו לך?
בכל אופן אם תעלי 3 קילו זה יהיה סבבה
יש מלא תפריטי דיאטת השמנה
כל עוד את מנהלת אורח חיים בריא מזין ופעיל אז תאהבי את עצמך כמו שאת ואל תנסי להתאים את עצמך לדעות של אחרים שהן שונות מגוונות ומשתנות