התחברות
הרשמה
פעם אני תמיד חיפשתי לקבל צומת לב מחברה שלי.. המשך למטה
תמיד בכוונה התחלתי לבכות לידה ואהבתי את זה שהיא מחבקת אותי , מה זה אומר?
12 באוקטובר 2017, 11:32
רגשות
מה לעשות
חברה
2 תשובות
שאת רוצה שהיא תעודד אותך ותתמוך בך
w
wicked always wins
שאת רוצה ממנה צומי. זה הכל.
A
Agatsuma Soubi
באותו הנושא:
שאלה לבנות: ערסים מעשנים ושותים, מחפשים בנות שוות, שמים רק מותגיםומקללים, לרוב הם "חתיכים" ומקבלים צומת לב.. המשך בפירוט
למה אני לא יכולה תמיד לקבל את מה שאני רוצה?
איזה חברת ספרים אתה אוהבים לקרוא סטימסצקי או צומת ספרים? אני סטימסצקי אבל פעם ב צומת ספרים
איך זה שאני תמיד מקבל 100 במתמטיקה למרות שכולם מקבלים 40 30 ולפעמים גם 0?
אומרים צומת אחת או צומת אחד?
צמתי היום אבל הייתי בטלפון, היה לי ממש קשה להתנתק לגמרי עוד רגע שברתי את הצום אבל בסוף צמתי. נחשב אם הייתי בטלפון?
חח אומרים צומת לב או תשומת לב? כי אני תמיד אומר צומי ואני רואה שכתוב תשומי
אני יכול לקבל פה עזרה עם הטרינום אני ממש מסתבך פה תמיד
בנים, מה הייתם רוצים לקבל מחברה שלכם ליום הולדת?
רציתי לדעת איך אומרים: צומת בנקבה-גדולה, קטנה או צומת בזכר-גדול, קטן בבקשה תענו מהר
איך אני יכולה לקבל מחברה שלי צומי?!