2 תשובות
תמיד קורה שיש משיכה עם אדם מסוים
דבר שלא קורה עם כולם
אם היא רחוקה מדי וגם אתה לא מכיר אותה ב 100% עדיף לוותר על זה
יבואו עוד נשים שיגרמו לך להרגיש ככה
איזה חמוד אתה
יבואו לך עוד הרבה בחורות שיאהבו אותך ואתה תאהב אותן אני מבטיח לך
בהצלחה חבר (;