8 תשובות
יכול להיות שיש לך אנמיה או שלא ישנת מספיק בלילה
אנונימית
חשוב ללכת לישון מוקדם ולישון 8 שעות לפחות לשתות גם הרבה מים זה יכול להיות גם התייבשות ואולי רגע של לחץ דם נמוך אז תקחי משהו מתוק קטן
שואל השאלה:
לא ישנתי מספיק אבל כבר עברתי לילות של שעתיים בלילה ולא הרגשתי אפילו קרוב לזה והיום ישנתי חמש שעות. זה אפילו לא היה עייפות ברמה שאני ארדם חזרה זה היה עייפות ברמה שלא יכולתי לזוז והרגשתי כאילו ייש לי משקולות בגוף שמרתקות אותי למיטה. זה היה ממש הרגשה שאני הולכת להתעלף ובאמת אני חשבתי שזה הגיע למצב שזה לא בטוח שאני אלך
לא ישנתי מספיק אבל כבר עברתי לילות של שעתיים בלילה ולא הרגשתי אפילו קרוב לזה והיום ישנתי חמש שעות. זה אפילו לא היה עייפות ברמה שאני ארדם חזרה זה היה עייפות ברמה שלא יכולתי לזוז והרגשתי כאילו ייש לי משקולות בגוף שמרתקות אותי למיטה. זה היה ממש הרגשה שאני הולכת להתעלף ובאמת אני חשבתי שזה הגיע למצב שזה לא בטוח שאני אלך
קודם כל לחץ לא יתרום לך מאומה,
תנסי להירגע, תנשמי עמוק, תגידי לעצמך שיהיה בסדר
תעשי הכל לאט לאט וברגיעה, תשתי הרבה מים קרים
שחברות טובות שלך גם יעודדו אותך
*****אם את ממשיכה להרגיש חולש אז תבקשי ללכת הביתה******
בהמשך כשההורים יגיעו הביתה תדברי איתם, את גם יכולה להתקשר לסלולרי של ההורים
נראה שאת צריכה לשנות משהו בהרגלים שלך כי הגוף שלך מאותת לך שמשהו לא בסדר
כמשהו שחשוב שתעשי על בסיס קבוע בהלך-רוח:
חשוב שתאכלי בריא (לפי הנחיות של תזונאית תותחית בלבד) ומסודר
ספורט כל יום גם יתרום לך המון
גם אומנות לחימה נהדר
יוגה כדרך חיים גם יעזור לאיזון הבריאות
תבדקי שאת ישנה מספיק שעות
תבדקי (דרך רופאת משפחה) בדיקה של ברזל, ויטמינים וכו
חשוב שתהי רגועה כי זה גם משפיע
גם מחשבות חיוביות יתרמו
תרגישי טוב יקרה
תנסי להירגע, תנשמי עמוק, תגידי לעצמך שיהיה בסדר
תעשי הכל לאט לאט וברגיעה, תשתי הרבה מים קרים
שחברות טובות שלך גם יעודדו אותך
*****אם את ממשיכה להרגיש חולש אז תבקשי ללכת הביתה******
בהמשך כשההורים יגיעו הביתה תדברי איתם, את גם יכולה להתקשר לסלולרי של ההורים
נראה שאת צריכה לשנות משהו בהרגלים שלך כי הגוף שלך מאותת לך שמשהו לא בסדר
כמשהו שחשוב שתעשי על בסיס קבוע בהלך-רוח:
חשוב שתאכלי בריא (לפי הנחיות של תזונאית תותחית בלבד) ומסודר
ספורט כל יום גם יתרום לך המון
גם אומנות לחימה נהדר
יוגה כדרך חיים גם יעזור לאיזון הבריאות
תבדקי שאת ישנה מספיק שעות
תבדקי (דרך רופאת משפחה) בדיקה של ברזל, ויטמינים וכו
חשוב שתהי רגועה כי זה גם משפיע
גם מחשבות חיוביות יתרמו
תרגישי טוב יקרה
שואל השאלה:
תודה, הבעיה היא שאני לא יכולה לצאת מוקדם כי אצלנו בבית ספר נותנים אישור יציאה רק בליווי הורה ואבא שלי בעבודה ואמא שלי בחול. בכל מקרה אני מרגישה ממש חרא כרגע מה אפשר לעשות?
תודה, הבעיה היא שאני לא יכולה לצאת מוקדם כי אצלנו בבית ספר נותנים אישור יציאה רק בליווי הורה ואבא שלי בעבודה ואמא שלי בחול. בכל מקרה אני מרגישה ממש חרא כרגע מה אפשר לעשות?
אז או שתתקשרי לאבא שיגיע לאסוף אותך, או לדוד
או שתסבירי להן שאת מרגישה ממש לא טוב ודחוף שהם יתנו לך פיתרון
(ואם לא אז זה על אחריותם---תשחקי להם על המצפון)
"אתם מוכנים לקחת סיכון אפילו מינימלי שיקרה לי משהו?!"
או שתסבירי להן שאת מרגישה ממש לא טוב ודחוף שהם יתנו לך פיתרון
(ואם לא אז זה על אחריותם---תשחקי להם על המצפון)
"אתם מוכנים לקחת סיכון אפילו מינימלי שיקרה לי משהו?!"
שואל השאלה:
הוא לא יכול לצאת באמצע העבודה וגם בדרך כלל הוא בכלל לא זמין. והאמת שגם אם אני מרגישה ממש נורא הוא אומר תמיד "הכל בסדר לכי לבית ספר" ובטח הוא לא יסכים לאסוף אותי גם אם הוא יוכל. והוא גם לא יאמין לי שאני הולכת להתעלף הוא יגיד שאני סתם עושה דרמות ואף אחד לא התעלף מקצת עייפות למרות שזה לא רק עייפות
הוא לא יכול לצאת באמצע העבודה וגם בדרך כלל הוא בכלל לא זמין. והאמת שגם אם אני מרגישה ממש נורא הוא אומר תמיד "הכל בסדר לכי לבית ספר" ובטח הוא לא יסכים לאסוף אותי גם אם הוא יוכל. והוא גם לא יאמין לי שאני הולכת להתעלף הוא יגיד שאני סתם עושה דרמות ואף אחד לא התעלף מקצת עייפות למרות שזה לא רק עייפות
בשורה התחתונה
תשתי הרבה מים ותנוחי
אם זה משהו שאת חושבת שתסתדרי אז תמשיכי להיות בבית הספר
אם זה מעבר לזה אז תלחצי עליהם לשחרר אותך (למרות שאבא שלך לא יכול לאסוף אותך)
פשוט תשחקי להם עם המצפון, מבחינתך שאיזה מורה תלווה אותך
תרגישי טוב
תשתי הרבה מים ותנוחי
אם זה משהו שאת חושבת שתסתדרי אז תמשיכי להיות בבית הספר
אם זה מעבר לזה אז תלחצי עליהם לשחרר אותך (למרות שאבא שלך לא יכול לאסוף אותך)
פשוט תשחקי להם עם המצפון, מבחינתך שאיזה מורה תלווה אותך
תרגישי טוב
באותו הנושא: