3 תשובות
מי אמר שזה חובה?
שואל השאלה:
זה לא חובה אבל למה ממש מנסים לשכנע בנות חחכת למגמות האלה ונותנים להן בונוסים בציון ולא צריך, יש שם מספיק בנות, עברנו את התקופה של הפמיניזם
זה לא חובה אבל למה ממש מנסים לשכנע בנות חחכת למגמות האלה ונותנים להן בונוסים בציון ולא צריך, יש שם מספיק בנות, עברנו את התקופה של הפמיניזם
אנונימי
אני חושבת שאתה צודק.
אני לא מאמינה באפליה מתקנת, זה כמו שיש מקומות בכנסת ששמורים לנשים או לערבים, אני לא חושבת שזה נכון, כי כיום אם בת רוצה, יש לה את האפשרות לנסות להתקבל לכנסת, (בדיוק כמו הבנים), וזה שיש יותר בנים בכנסת זה לא משובינזם, זה בגלל שהיו בחירות וכך העם בחר..
אני לא מאמינה באפלייה מתקנת.
אני לא מאמינה באפליה מתקנת, זה כמו שיש מקומות בכנסת ששמורים לנשים או לערבים, אני לא חושבת שזה נכון, כי כיום אם בת רוצה, יש לה את האפשרות לנסות להתקבל לכנסת, (בדיוק כמו הבנים), וזה שיש יותר בנים בכנסת זה לא משובינזם, זה בגלל שהיו בחירות וכך העם בחר..
אני לא מאמינה באפלייה מתקנת.
באותו הנושא: