6 תשובות
נשימות עמוקות, ואולי לחזור לנטול כדורים אם זה עוזר
או שאולי תרופות הומופאתיות
או שאולי תרופות הומופאתיות
יש המון דרכים:
מדיטציה, מוסיקה, ספורט, יצירת אומנות, שיחות, טיול בטבע, שהייה ליד מקור מים: ים, נחל, נהר, אגם.
טיפולים הוליסטים למיניהם.
אימוץ כלב או חתול,
התנדבות שמביאה רוגע וסיפוק.
ויש עוד.
בהצלחה.
מדיטציה, מוסיקה, ספורט, יצירת אומנות, שיחות, טיול בטבע, שהייה ליד מקור מים: ים, נחל, נהר, אגם.
טיפולים הוליסטים למיניהם.
אימוץ כלב או חתול,
התנדבות שמביאה רוגע וסיפוק.
ויש עוד.
בהצלחה.
שואל השאלה:
האם כדאי לקחת שוב כדורים? האם זה מסוכן להיכנס ככה להריון? שאני לא מאוזנת.
האם כדאי לקחת שוב כדורים? האם זה מסוכן להיכנס ככה להריון? שאני לא מאוזנת.
אנונימית
אני מציע שתנסי לקום בבוקר, לראות את הזריחה, לשתות קפה, להירגע, אפילו תכיני לעצמך איזה קפה קר ככה לגבי כדורים והיריון- בכלל לא נראה לי שזה משפיע, הכדורים הם יותר משפיעים על המוח ופחות על מה שקורה בתוך הגוף אבל בכל זאת עדיף שתתייעצי עם רופא
הייתי ממליצה לך לעבור לאורח חיים בריא
לעשות ספורט ולאכול תזונה נכונה בין היתר יעזרו לך מאוד!
לעשות ספורט ולאכול תזונה נכונה בין היתר יעזרו לך מאוד!
לעולם אל תעברי הריון או לידה או גידול פעוט בלי שאת מאוזנת! לעולם! (מניסיון)
פני בבקשה לטיפול וייעוץ מקצועי של פסיכיאטר ואל תתבססי על עצות רפואיות באינטרנט.
פני בבקשה לטיפול וייעוץ מקצועי של פסיכיאטר ואל תתבססי על עצות רפואיות באינטרנט.
אנונימית
באותו הנושא: