התחברות הרשמה

מישהו שאני מחבבת בא לשבת לידי בכיתה

והוא אמר לי אליניייי (קוראים לי אלינה)
ואני התביישתי אז אפילו לא הסתכלתי עליו
ואני כל כך מתחרטת על זה כי ייבשתי אותו רצח
אבל אתמול הוא חייך אלי אז חייכתי בחזרה :)
אתם חושבים שהוא נעלב? תיקנתי מאז?
אבל אולי הוא נרתע ממני קצת? אני באמת לא יודעת כבר... אוף!
מה דעתכם? תודה!
30 בספטמבר 2017, 22:19
כיתההידלקותביישנותחרדותרגשות    
תשובה אחת
לא נראלי שהוא נרתע אם הוא חייך אליך חזרה תנסי להיות ידידותית אליו כמה שאת יכולה
Ted
באותו הנושא:
כנסוו כנסו פליז- במידה והוא לא שמע אותה, הוא רצה לשבת לידי, או שהוא לא רצה?
המורה העבירה ילד לשבת לידי לפני שבוע ואני רואה שכל הזמן עומד לו וזה ממש מביך אותי ואני מנסה להתעלם מזה אבל הוא קולט שאני שמתי לב, איך להיות פחות מובכת?
אף אחד לא רוצה לשבת לידי
אנשים לא אוהבים לשבת לידי באוטובוס - למה?
כתבתי לו שאני מתגעגעת המון והוא שאל אותי (מישהו שאני מחבבת) אם..
מה זה אומר אם מישהו כל הזמן רוצה לשבת לידי?
סימנים שבת מחבבת אותך...?
יש מישהו שאני מאוד מחבבת, איך לגרום לו לשים לב אליי?
חלמתי על מישהו שאני מחבבת. מה זה אומר?
אף אחד לא רוצה לשבת לידי בכיתה מה לעשות?: (
יש מישהו באתר שאני מחבבת אותו...