והוא אמר לי אליניייי (קוראים לי אלינה) ואני התביישתי אז אפילו לא הסתכלתי עליו ואני כל כך מתחרטת על זה כי ייבשתי אותו רצח אבל אתמול הוא חייך אלי אז חייכתי בחזרה :) אתם חושבים שהוא נעלב? תיקנתי מאז? אבל אולי הוא נרתע ממני קצת? אני באמת לא יודעת כבר... אוף! מה דעתכם? תודה!