3 תשובות
כדאי לך לחגוג עם אבא שלך.
אם את רוצה לאתגר את עצמך את יכולה לעשות את זה בכל יום אחר בשנה.
למה שלא תהיי עם המשפחה שלך ואז שכל החגיגה תגמר, תסעי לחברים? :)
שואל השאלה:
אם אני אפגש עם חברים זה יהיה בלילה לפני ואולי אבל לא ניראלי אשן אצל חברה ואחזור בבוקר, אני אהיה בבית
אנונימית