4 תשובות
זה בצחוק.
עם כל זה שיש רוסיות שהן מעלפות, יש גם פחות.
וכך בכל עדה.
עם כל זה שיש רוסיות שהן מעלפות, יש גם פחות.
וכך בכל עדה.
מה את מגזימה כולה בדיחה... אני מניחה שמי שעשה את זה בכלל לא רוסי
getting show off vibes...
אל תדאגי לגבי אחרות, לא כולן ירגישו רע עם עצמן בגלל שזו בדיחה.
לא כל הרוסיות יפות כמו שבכל עדה יש יפות ויש "פחות יפות"
אל תדאגי לגבי אחרות, לא כולן ירגישו רע עם עצמן בגלל שזו בדיחה.
לא כל הרוסיות יפות כמו שבכל עדה יש יפות ויש "פחות יפות"
למה שירגישו רע? חח כולה בדיחה. יש רוסיות ממש יפות ויש מכוערות, כמו בכל עדה you know
לא צריך לקחת דברים קשה
לא צריך לקחת דברים קשה
באותו הנושא: