2 תשובות
אתה גבר, רוב בנות מתחסנות נגד זה, גם בנים יכולים אבל זה לא חובה.
אצלי בבית הספר רק הבנות עשו את החיסון הזה ולבנים לא עשו.
עשיתי לפני 3 שנים והכל בסדר איתי
רוב האנשים עושים בבתי הספר, לדעתי תעשי גם
אם עושים את זה בבתי ספר אני לא חושבת שזה מזיק
רגע.. חושש? ממתי עושים פפילומה לבנים?