6 תשובות
התרגלת אליו. את לוקחת אותו כמובן מאליו וזה לא טוב
שואל השאלה:
חחח לא אנחנו חברים שבוע בערך אפילו פחות..
חחח לא אנחנו חברים שבוע בערך אפילו פחות..
אנונימית
את בטוחה שאת מרגישה כלפיו משהו?
טיפה מוזר.
ובהצלחה לכם, מזל טוב! (:
טיפה מוזר.
ובהצלחה לכם, מזל טוב! (:
קשה לך להאמין לו, אולי את לא חושבת כמוהו ולכן זה לא מחמיא לך.
אבל תאמיני לי שאם הוא חבר שלך, ואם הוא מחמיא לך אז סיכויים גבוהיים שזה נכון ושהוא באמת מתכוון לזה
אבל תאמיני לי שאם הוא חבר שלך, ואם הוא מחמיא לך אז סיכויים גבוהיים שזה נכון ושהוא באמת מתכוון לזה
אולי אין לך אמון בו? \ לא מתרגשת ממנו?
כנראה שאת לא ממש אוהבת אותו. סורי
באותו הנושא: