התחברות
הרשמה
זה מוזר שזה לא מחמיא לי *בכלל* שחבר שלי אומר לי כמה שאני יפה וכמה שהוא אוהב אותי כל יום? אני מאמינה לו
17 באוקטובר 2017, 19:11
גברים
בטחון עצמי
רגשות
חבר
2 תשובות
כן זה מוזר
ס
סיבה טובה להנות מהזמן
פשוט תעריכי את המילים שלו.. הרבה גברים לא יודעים לעשות את זה
א
אלת האהבות❤
באותו הנושא:
מה יותר מחמיא לדעתכן, אם אומרים שהפנים שלכן ממש יפות או שהגוף שלכן ממש יפה?
דיי מוזר.. המון גברים אמרו לי שאני משדרת שיש לי חבר, ואין לי חח מה זה אומר בכלל שאני משדרת שיש לי חבר?
אם אני לא מחמיא לחברה שלי מה זה אומר?
זה מוזר שאני מייעצת לאנשים בזוגיות ובסק* ובדברים האלה שלא חוויתי אותם בכלל?
זה מוזר? זה אומר שאני חלשה?
אם גברים זרים מפלרטטים איתי (לפעמים גם מתחילים ומחמיאים), זה אומר שאני יפה?
אם אני יעקוב באינסטגרם אחרי ילד שאני אוהבת ואנחנו לא מדברים בכלל, זה יהיה מוזר?
מוזר שאני אוהבת ריבה עם קוטג? מוזר בכלל שאני אוהבת ריבה נראה לי חח
אם אין לי חברים זה אומר שאני דפוק/מעצבן/מוזר או כל החבילה ביחד?
לא מחמיאים לי, זה אומר שאני לא יפה?
כל הזמן אומרים לי שאני מחייכת מלא וזה מוזר, להפסיק לחיך?