2 תשובות
שואל השאלה:
אין את זה זה בגרסה הישנה יש...
אין את זה זה בגרסה הישנה יש...
הגדרות>סלולר>הגדרות גלישה>נדידת נתונים ותפעילי את זה (מצטער עם משהו שכתבתי פה לא מדויק האייפון שלי באנגלית אז תרגמתי בערך)
באותו הנושא: