4 תשובות
לכי למועדון
אנונימית
אל תעשי לו את זה.. הוא לא עשה כלום. תיפרדי ממנו.. את חייבת להיות גאה במי שאת, אני יודעת שזה קשה. תאמיני לי שאני יודעת (לא מהבחינה הזאת אבל מבחינות אחרות). שימי ז** על כולם. אם את אוהבת בנות אז את אוהבת בנות, אין לך כל כך מה לעשות עם זה מלבד לקבל את עצמך נכון? את לא הלסבית הראשונה בעולם ויקבלו אותך במוקדם או במאוחר. את לא צריכה לצעוק "אני אוהבת בנות" בבית ספר, ברור שלא. את יכולה אפילו אם את כל כך כל כך מתביישת להסתיר את זה רק עד סוף הלימודים (למרות שלדעתי הכי טוב להיות את) ואחרי הלימודים תעשי מה שאת רוצה עם מי שאתה רוצה. חוץ מזה יש מקומות כמו מועדונים שאת יכולה ללכת אליהם (:
שואל השאלה:
תודה רבה מאוד עזרת :)
תודה רבה מאוד עזרת :)
אנונימית
את לא חייבת להמשיך להיות איתו. מציעה לך להיפרד ולעשות מה שאת באמת רוצה גם אם זה אומר להתחיל עם בנות בלי שהסביבה שלך תדע אם את לא רוצה שהם ידעו עלייך.
באותו הנושא: