4 תשובות
אנשים שעזרת להם ואת שמה לב שהם מנצלים אותך פשוט תתחילי לרדת בהדרגה בעזרה או שפשוט תקבעי להם עובדה שאת לא עוזרת להם
התשובה היא הרבה יותר ארוכה ממה שאת מדמיינת, בשביל לעלות את הבטחון זה צריך לקרות בהדרגה ותלוי באיזה מצב את נמצאת
אם את במצב ממש גרוע תתחילי עם שאלות קטנות לאנשים רנדומליים ברחוב כמו
"סליחה מה השעה"
אם את במצב ממש גרוע תתחילי עם שאלות קטנות לאנשים רנדומליים ברחוב כמו
"סליחה מה השעה"
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא חושבת שאני במצב ממש גרוע
אני מודעת לעצמי ולדברים שאני עושה פשוט עם כל הניצול הזה והקנאה של האחרים זה מוריד לי את הביטחון ואני מרגישה כמו "סמרטוט" כביכול שמשתמשים בו ואז זורקים אותו לפח.
אני לא חושבת שאני במצב ממש גרוע
אני מודעת לעצמי ולדברים שאני עושה פשוט עם כל הניצול הזה והקנאה של האחרים זה מוריד לי את הביטחון ואני מרגישה כמו "סמרטוט" כביכול שמשתמשים בו ואז זורקים אותו לפח.
אנונימית
אם את רוצה את מוזמנת לשלוח הודעה ואני אפרט ואעזור יותר