התחברות
הרשמה
יש ילדה שמנסה להתחבר אליי ואני גם רוצה להתחבר אליה אבל אני מתעלמת ממנה, לא בגלל שאני סנובית אלא בגלל שאני ביישנית.
מה לעשות?
1 בספטמבר 2017, 21:51
ביישנות
כיתה
ביטחון עצמי
בטחון עצמי
חברה
תשובה אחת
תנסי להתגבר על זה ולהיפתח אליה
ו
ואן דאם
באותו הנושא:
יש ילדה שמנסה להוריד לי את הביטחון כדי להעלות את שלה... וזה מצליח לה!
אז תקשיבו.. יש ילדה שמנסה להוריד לי תביטחון העצמי, ומצליחה! תכנסו
רק אני לא מבינה למה ילדים לא מנסים להתחבר לילדים שאין להם חברים?
איך להתחבר יותר לילדים בגן? אני מתנדבת שם
אני רוצה שיתחברו אליי אבל דווקא כשיש אנשים שכן באים ומנסים להתחבר אליי אני חוששת, מרגישה לא בנוח ובורחת, מה לא בסדר איתי?
מה לעשות אם יש ילדה שמנסה להפריד בני לבין החברה הכי טובה שלי כאלו תעשה הכל בשביל להפריד בנינו ויש לה חברה טובה?!..
שוב הגיעה שנה חדשה, ואני לבד אין לי חברים אני מנסה לדבר להתחבר ואף אחד לא שם עלי ומתנהגים אליי כאילו שאני לא קיימת בכלל
מה לעשות עם יש ילדה שמנסה להפריד ביני לבין החברה הכי טובה שלי?
אם ילדה חדשה יפה ושקטה כזאת תבוא לכיתה שלכם תנסו להתחבר אלייה?
יש ילדה בכיתה שיושבת לידי ואני רוצה לנסות להתחבר אליה..
יש לנו ילדה חדשה בכיתה שמצטרפת והיא ממש חמודה אמרו ואני לבד בכיתה איך להתחבר אליה?