7 תשובות
הנאמנים כן, זה שדיווחת עליו לא (אלא אם כן הוא נאמן בעצמו).
שואל השאלה:
יש דרך לעשות שהם לא ידעו?
יש דרך לעשות שהם לא ידעו?
אנונימית
נאמנים כן. זה שדיווחת עליו לא.
לא. רשום להם הכינוי שלך כשאת מדווחת.
שואל השאלה:
אוף.. איזה באסה זה
למה לא עושים אופציה שאפשר לדווח מאנונימי?
אוף.. איזה באסה זה
למה לא עושים אופציה שאפשר לדווח מאנונימי?
אנונימית
נאמנים יכולים לראות את הכינוי, ואלא אם המשתמש הוא נאמן בעצמו, הוא לא יכול לדעת שאת דיווחת. אין דרך להסתיר את זה, חוץ מלפנות לצור קשר, אבל זה יותר סיבוך. את מוזמנת לכתוב לי גם בפרטי, אטפל בזה, יכולה לסמוך עלי שאטפל בכך בדיסקרטיות.
כן אני אדע שזו את. אבל לא על זה אני מסתכלת בדיווחים. זה לא מעניין אותי מי דיווח אלא מה דווח.
באותו הנושא: