3 תשובות
לא נראלי, אצלנו לא למדנו פיזיקה בכיתה ז' (היינו אמורים אבל לא היה מי שילמד) אז התחלנו בכיתה ח', אבל שאר המקצועות כבר למדנו בכיתה ח'
שואל השאלה:
אז לא הבנתי יהיה פיזיקה בח? ויש עוד משהו חדש?
אז לא הבנתי יהיה פיזיקה בח? ויש עוד משהו חדש?
אני למדתי פיזיקה גם בכיתה ז וגם כיתה ח לא זכור לי שהוסיפו משהו מיוחד כמו כימיה או ביולוגיה רק חומר שונה
באותו הנושא: