תשובה אחת
לשים מייקאפ בצורה הכי נכונה שיש זה קודם לשים קרם לחות כי לפעמים מייקאפ גורם לעור להתייבש ואפילו מאוד, לכן חשוב לשים קרם לחות, לאחר מכן הםריימר, הפריימר מגן על נקבוביות העור והוא סוג של מכין את העור למייקאפ, גם אם יש לך אקנה הוא מחליק לך את הפנים וככה הפנים נראות עם המייקאפ כמה שיותר טוב, לשים את המייקאפ ומשם ואילך.. להסרת האיפור תשתמשי במגבונים להסרת איפור או בחומר מסיר איפור ולאחר מכן תשתפי את הפנים בסבון פנים כי החומרים שמורידים את המייקאפ גם לא רצויים לבלות על העור שלך כל החיים, מקווה שעזרתי :)
באותו הנושא: