4 תשובות
ברור שזה בסדר. בנות 18 במיוחד מתאפרות הרבה
זה נורמלי אבל צריך לתת לפנים מנוחה אז נגיד פעם או פעמיים בשבוע אל תשימי כלום על הפנים...
אם את מרגישה נוח עם זה אז מה אכפת לך?
גם אני ככה! ועוד הרבה לפני 18 התאפרתי מלא.. ולא רק מייקאפ ממש צלליות והכל חח אני אוהבת את זה אז לא אכפת לי אם "אמורים" או לא אמורים... תעשי מה שנוח לך ומה שאת אוהבת!:)