מה לעשות כשחברה של חברה הכי טובה לא מוצאת חן בעינייך?
פעם היינו שלישיית בנות חברות טובות ולאט לאט אני והשלישית לא ככ הסתדרנו, בארגון יום הולדת לחברה השנייה ובכללי, החברה השנייה היא הכי טובה שלי וממש נמאס לי שהם נפגשות ביניהן ולהן יש תסודות והבדיחות שלהן, הגעתי למצב שאני ממש שונאת את השלישית ובאלי שהשנייה תנתק איתה קשר.. מה לעשות?