תשובה אחת
באיזשהו מקום אני מעריכה אנשים כאלה.
הם חיים בתנאים קשים, ללא מזון, רובם ללא בית, ללא בגדים ובלי דברים בסיסיים שאנחנו צריכים לקיומינו והם עדיין מנסים לשרוד!
יש אלפים שברגע שמגיעים למצבי עוני פשוט מוותרים והם מנסים לחיות ככל שהם יכולים וכל הכבוד להם על זה!