אני עובדת במפעל ובכניסה אני צריכה לתת את התעודת זהות ואז אני מקבלת כרטיס ובסוף היום צריכה להחזיר את הכרטיס ומחזירים לי את הת.ז.. ולפעמים בכניסה יש איזה אחד שלפי הדיבור שלו הוא נדלק עלי והוא בא לי לתת לו פצצה אין לי כוח אליו ....מה לעשות? מה אתן הייתן עושות?