11 תשובות
אם זה בהתייעצות לא. אני יביא לכאלה שעזרו לי לא מאנונימי. גי המספר פרחים מוגבל
האמת לא שמתי לב
נראה לי שלא כי זה מילא לא יחשב...
נראה לי שלא כי זה מילא לא יחשב...
אם יש אנונימי שענה תשובה ממש טובה אז כן
אבל אם יש עוד תשובות טובות אז אני מעדיפה לתת פרח למישהו שגם מקבל אותו..
אבל אם יש עוד תשובות טובות אז אני מעדיפה לתת פרח למישהו שגם מקבל אותו..
בהתייעצות לא זה סתם מבזבז פרחים למי שכן יקבל בשאלה אני נותנת לכולם
אנונימית
למה להביא פרח למשהו מאמנונימי אם במלא הם לא מקבלים את הפרח.
אנונימית
אם התשובה עזרה אז כן כי אני לא כזה מסתכלת על הכינוי
שואל השאלה:
אה הם לא מקבלים?
אה הם לא מקבלים?
אנונימית
לא כי הוא לא מקבל את זה גם ככה וזה בזבוז פרחים
בוודאי
אנונימי לא מקבל פרח.. אז סתם חבל שהוא יענה תשובה נכונה
ויצפה לפרח חחח
ויצפה לפרח חחח
באותו הנושא: