היי אני כבר באיזה שבוע בתהליך דיאטה, לא יודעת אם יש שינוי אני אשקל כבר מחר אבל איך התפריט?
ארוחת בוקר : סנביץ מלחם מלא , גבינה חביתה +קפה ארוחת צהריים : 2 כפות פחמימה + עוף + סלט ארוחת ביינים : פרי ארוחת ערב : סנביץ עם גבינה או טונה או כל חלבון אחר בריא ואם אני רעבה תפוח
יש מלא דברים לא בריאים בתפריט: חביתה, עוף, טונה... זה דברים ממש לא בריאים ומזיקים אפילו. עדיף לך להחליף אותם בתפוחי אדמה, שעועית, עדשים, חומוס, ירקות מוקפצים וכאלה