התחברות
הרשמה
מה הקטע של כל הבנים פה שהם שולחים הודעה בחברים לעט ורוצים שישלחו להם הודעה, וכששולחים להם הם עונים ממש יבש
בנות גם אתכן זה מעצבן?בקושי יש פה כאלה שבאמת כייף לדבר איתם
11 באוגוסט 2017, 01:50
חברים לעט
חבר לעט
מסרים
שיחה
צ'אט
2 תשובות
צודקת, זה מחרפן
I
Its me sister
זה בעיקר האופי של אותו בן אדם יכול להיות שככה הם או שסתם הם ככה
O
ONE :).
באותו הנושא:
יש מצב שעכשיו בנים שולחים לי מלא הודעות פה בסטיפס רק כי שמתי פרופיל?
מה הקטע כל הודעה ששולחים לי זה בנוגע לפרופיל שלי (מפורסמת) וכל הזמן אומרים
איך המוח של הבנים באינסטגרם עובד? הם מגיבים ושולחים לי הודעות ואז מורידים עוקב. מה הקטע?
אם חבר של חברה שלכן היה שולח לכן הודעה, מה הייתן עושות?
רקלבנות- כשאתם מפרסמות בחברים לעט משהו כמה בנים שולחים לכם הודעות?
ידידה טובה שלו אומרת שהוא רוצה אותי בקטע רציני אבל הוא לא שולח הודעות (בני 19)
אם שולחים הודעה בפייסבוק לאדם שהוא לאברשימת החברים שלי הוא יקבל את ההודעה?
בנים, שבנים מתחילים עם חברה שלכם או שולחים לה הודעות מה איך תרגישו?
מה הקטע שהוא שולח לי כל הזמן הודעות בוואטסאפ ובמציאות הוא בכלל לא מדבר איתי?
בנים, זה מוריד לכם אם בת עונה לכם ישר כשאתם שולחים הודעות?
מה הקטע שלו שהוא שולח הודעה ואני עונה לו, והוא ראה את ההודעה ומסנן?