9 תשובות
נגד, אין עליו אחריות. אמנם הוא זול יותר אבל אחר כך צריך לשלם המון כסף על תיקונים והכל
למה לא מה זה משנה לכי לחנות אמינה ותקני
שואל השאלה:
לא באינטרנט, במציאות. לקנות שם בחנות טלפונים
אנונימית
בעד, הטלפון שלי מבלגיה... אבל לא חוששים מהאחריות כי אנחנו טסים כמעט כל הזמן לשם
שואל השאלה:
אני רוצה בצרפת, זה דיי דומה לא? יש לי חברים מבלגיה חח אבל אני טסה לצרפת
אנונימית
אז בצרפת... אנחנו נגיד קונים ב madia market או fnac שהחברות האלו אמינות וטובות והכי חשוב קרובות לחנות ולבית של גוד שלי שמה
שואל השאלה:
שמעתי שfnac טובים אבל יש להם מחירים טובים? כל הקטע זה שאני רוצה שיהיה זול יותר מהארץ ועם אחריות הכל
חח ואני גם צריכה לקנות שם כנראה עוד דברים
אנונימית
המחירים שם סבבה, לאמא שלי ולבת דודה שלי יש אייפון 7 ואייפון 7+ משם והן ממש מרוצות... madia market אני לא יודעת אם יש גם בצרפת
שואל השאלה:
יופי תודה!
מה שכן בא לי שזה יהיה כבר מובנה על צרפתית לא כמו בארץ שאני משנה בהגדרות וזה עושה לי עדיין כמה דברים בעברית וזה כאב ראש למצוא את ההגדרות הכי קטנות. יותר נוח לי בצרפתית חח
אנונימית