תשובה אחת
זה לא משהו כל כך רע. לפני כמה שנים עשיתי ניתוח באף והאף נהיה קצת יותר גדול ובולט שמסתכלים בפרופיל. גם שאני מחייך עין אחת נסגרת יותר מהשנייה וזה משגע אותי.
לא נורא.. מתרגלים מסתדרים
לא נורא.. מתרגלים מסתדרים
באותו הנושא: