6 תשובות
שניצל עם צ'יפס
פסטה גבינה יותר עדין ל-לילה לדעתי :)
שואל השאלה:
הלב שלי אומר עם שניצל אבל זה לא כבד מדי?
אנונימית
מקווה שהלכת עם הגבינה עדיף באמת לא לאכול אחרי שש בערב אבל אם כבר תאכלי משהו קל ממש לא שניצל..