6 תשובות
שניצל בלב
שניצל עם צ'יפס
פסטה גבינה יותר עדין ל-לילה לדעתי :)
שניצל
שואל השאלה:
הלב שלי אומר עם שניצל אבל זה לא כבד מדי?
הלב שלי אומר עם שניצל אבל זה לא כבד מדי?
אנונימית
מקווה שהלכת עם הגבינה עדיף באמת לא לאכול אחרי שש בערב אבל אם כבר תאכלי משהו קל ממש לא שניצל..
באותו הנושא: