3 תשובות
כן...
כן, מאוד כיף.
בהצלחה!
בהצלחה!
שאלה מהזה ספינינג כם זה מה שאני חושבת וזה האופניים אז כן ועם זה לא זה תסבירי לי חחח עברית קשה שפה
אנונימית
באותו הנושא: