5 תשובות
כמוני
אבל אני עושה עוד דברים
אני מסתכלת על עמודי ציורים באינסטגרם שנותנים לי השראה
שולחת הודעות למנהלי העמוד ושואלת אותם שאלות שיכולות לעזור לי
מנסה להקיא את הדמיון שלי על הדף
ומתאמצת כמה שאפשר גם אם זה לא מושלם
גם אני ככה, ברגע שמשהו לא הולך אני מתעצבנת ופורשת, מאבדת מוטיבציה.
אבל זה לא נכון, בחיים אל תחשבי שאין לך סיכוי להשתפר כי יש הרבה מאוד סיכויים.
כל ציור וציור משתפרים עוד קצת, את תוכלי להשתפר עוד יותר אם תציירי ממדריכים ביוטיוב ותנסי לגוון, למשל אם את מציירת בעפרון תנסי עףרונות צבעוניים או אקריליק, את תשימי לב לאט לאט שממש השתפרת תאמיני לי.
את מכירה/ שמעת על מישהו שנולד צייר? כולם ציירו גרוע לפני שהם ידעו לצייר טוב. אל תהיי יותר מדי קשה עם עצמך, אם ציור עושה לך טוב תמשיכי. הדרך היחידה להכשל במשהו או להיות גרועה היא פשוט לוותר.
גם אני אהבתי לצייר אבל זה אף פעם לא יצא לי כמו שרציתי ואני עכשיו לא מציירת
גם בא לי לצייר ולעשות דברים שבאלי אבל כל פעם שאני עושה משהו זה אף פעם לא יוצא מספיק טוב אז אני פשוט כזה בוכה מעצבים כזה מכירה וזורקת אותו אז לא יודעת איך לעזור לך סורי
את צריכה להאמין בעצמך וביכולות שלך.