5 תשובות
מהמם
מדהים
אנונימית
דאם זה ממש טוב, ועם את רוצה עוד להשתפר אז תחפשי עוד תכניקות או משהו בציור שישפר אותך (אני לא ממש מבינה בציור אז עם זה לא עוזר, מצטערת) אבל לדעתי זה ממש מגניב
זה טוב, להתחלה.. יש לך עוד דרך ארוכה ארוכה, הייתי שמחה לעזור לך עם באלך, אני ציירתי פנים כל חיי, אשמח גם לשוחח, תמיד כיף להכיר צייר (במיוחד צייר מתחיל בתחום הפורטרט)
זה בסדר, תמשיכי לצייר, והרבה! ואני מאמינה שתצליחי לצייר ממש טוב.
אנונימית
באותו הנושא: