3 תשובות
ב1 לחודש תקבלי. ואם למשל תתגייסי באמצע החודש תקבלי 50אחוז. אם את לא היית בשירות זמן מלא אז זה פחות כסף
בכל 1 לחודש ( משכורת ראשונה תקבלי ב 1.9 )
כנראה מהחודש הבא.
מקסימום תשאלי את מיטב והם יענו לך
מקסימום תשאלי את מיטב והם יענו לך
באותו הנושא: