2 תשובות
אין שום בעיה בעידן של היום יהיה הגיוני לקרוא לילדה אפילו מוטי
חבל. לדעתי אתם עושים לה נזק עתידי שאתם קוראים לה בשם של בן.
כנ"ל לגבי שמות של בנות לבנים.
לא צריך להיות יותר מידי "מודרני" ולהיסחף אחרי השטויות של כולם.
תחפשו שם יפה שמתאים לבת ותתנו לה. לא חסר שמות יפים.
אריאל זה ממש אבל ממש שם של בן.
בהצלחה ומזל טוב
כנ"ל לגבי שמות של בנות לבנים.
לא צריך להיות יותר מידי "מודרני" ולהיסחף אחרי השטויות של כולם.
תחפשו שם יפה שמתאים לבת ותתנו לה. לא חסר שמות יפים.
אריאל זה ממש אבל ממש שם של בן.
בהצלחה ומזל טוב
באותו הנושא: