3 תשובות
ללא ספק שכן
לארוחת צהריים את יכולה לגוון. זה יהיה משעמם לאכול כל יום אותו הדבר לא? ותוסיפי גם קינוח. הרבה בנות נכשלות בדיאטות כי הן לא אוכלות מתוק. הגוף צריך סוכר.
זה בסדר אבל תנסי לגוון קצת