6 תשובות
שואל השאלה:
אני לא אקבל את תשומת הלב מהכיתה והמורים... זה מבאס אותי...
לדניאל, גם לחברה שלי יצא ככה:(
את לא צריכה לקום לבית ספר
גם לי יצא השנה,
אבל אני בטוחה שתתחברי לחברות והן יחגגו איתך!
תתעודדי היום הולדת שלי היית ביום כיפור
מה רע בזה? דווקא סבבה אפשר לעשות מסיבה בבית.
תעודדי, תוכלי להישאר עד מאוחר ולחגוג כל היום.
באותו הנושא: