8 תשובות
פרי או משהו קל
אני מעדיפה מרק, ולשתות מים כי זה פחות כאבי בטן ובחילות
אמא שלי כל שנה אחרי הצום מכינה ארוחה חלבית גדולה (גבינות, בורקסים, רביולי, ביצת עין ועוד)
אבל איך שיוצא הצום קודם כל תשתי מיץ ומים ותאכלי משהו קטן ורק אז תאכלי משהו גדול
שמעי בכל זאת לא אכלת 25 שעות, את לא תצליחי לאכול כל כך הרבה אבל תאכלי דברים שיעברו בקיבה שלך חלק, דברים קלים כאלו כי המערכת עיקול שלך התרגלה לא לאכול, ויהיה לך קשה לאכול דברים כבדים..
ErO
המאכל המסורתי הוא פיצה
עדיף להתחיל בתה ועוגייה כדי לא להכביד פתאום על הגוף אחרי הצום ורק אחר כך אוכל נורמלי