התחברות
הרשמה
אם יש כאן בנים בני 13 למה אתם כל כך מעצבנים
1 באוגוסט 2017, 02:09
בנים
לבנים
שאלות
גברים
אופי
תשובה אחת
אני לא מעצבן
למה תמיד מכלילים?
G
Gaster
באותו הנושא:
למה בנים חייבים להיות לפעמים כל כך מעצבנים ומגעילים?
שאלה לבנות: בסיכון שאני ישמע ממש שטחית - למה כל הבנים כאן כל כך מכוערים?!
אוף בנים למה אתם כל כך מעצבנים ולא חכמים בעליל?
בנים מה כל כך מדליק אותכם בטייץ ולמה אתם כל כל אוהבים את הרגלים של הבנות?
בנים למה אתם מבקשים תמונת מצב זה כל כך מעצבן יואו
בנים- אם יש מישהי שאתם חושבים שהיא כל כך יפה וחמודה, למה אתם פוגעים בה?
בנים? למה אתם כל כך דביקים אני יצאתי אתמול עם מישהו וכל שתי דקות נשיקה וגם שהעפתי אותו אז המשיך זה כל כך מעצבן.
בנים, למה כל כך קשה לכם להציע אם אתם יודעים שהיא אוהבת אותכם?