3 תשובות
למה להכליל אבל? לא כולם דביקים צאי מהסרט, זה שאת יוצאת עם דביקים זה משהו אחר. ובעיה שלך.
כשאת אוהבת מישהו, כל נשיקה שלו נראית לך עולם ומלואו.
וסליחה, אבל את קצת מזכירה לי את הבחורה מהבדיחה הזו..
לכל הבחורות שאומרות שכל הגברים אותו דבר, מי אמר לך לנסות את כולם?
את לא יכולה להכליל את כל הבנים כי את החלטת להתנשק עם בן שאת לא אוהבת... בטח שאם בת תתנשק עם כל בחור שהיא יוצאת איתו זה יראה לה מגעיל ודביקי. אבל באמת אני חושבת שאם תמצאי מישהו שאת אוהבת רק תחכי לרגע שתפגשי איתו ותנשקי אותו, וכשתפגשי איתו תנשקי אותו כל חמש דקות.
מה גם, שאתמול היה ל"ג בעומר אז יש מצב שהבחור שלך היה שתוי..
וסליחה, אבל את קצת מזכירה לי את הבחורה מהבדיחה הזו..
לכל הבחורות שאומרות שכל הגברים אותו דבר, מי אמר לך לנסות את כולם?
את לא יכולה להכליל את כל הבנים כי את החלטת להתנשק עם בן שאת לא אוהבת... בטח שאם בת תתנשק עם כל בחור שהיא יוצאת איתו זה יראה לה מגעיל ודביקי. אבל באמת אני חושבת שאם תמצאי מישהו שאת אוהבת רק תחכי לרגע שתפגשי איתו ותנשקי אותו, וכשתפגשי איתו תנשקי אותו כל חמש דקות.
מה גם, שאתמול היה ל"ג בעומר אז יש מצב שהבחור שלך היה שתוי..
עדיף חבר דביק שאוהב אותך מאשר אחד שלא שם עליך
באותו הנושא: